Suntem un HUB de „Creativi Culturali”, așa cum este definit termenul de către sociologul Paul H. Ray.
De 28 de ani, motivația echipei PRAIS Corporate Communications este legată de dorință de a avea un impact comunitar pozitiv prin toate campaniile corporate și de brand, prin evenimentele și proiectele naționale CSR, sau cele educaționale pe care le creăm și le dezvoltăm la nivel național, împreună cu clienții și partenerii noștri.
Acesta este un capitol important din expediția noastră în universul comunicării!
PRAIS HUB: ALL FOR YOU, WITH YOU!
Modelul HUB pe care l-am adoptat de aproape trei decenii reprezintă nucleul puternic alcătuit din grupul nostru de seniori consultanți PR care lucrează într-un sistem informatic unitar, conectați 24/24 – cu zecile de parteneri PRAIS Corporate Communications.
Aceștia sunt formați și aliniați procedurilor, valorilor și standardelor companiei noastre: graficieni, operatori de imagine, film, regizori, tehnicieni sunet & lumini, logistică, multimedia, producție materiale promovare, traducători, animatori și moderatori, artiști de marcă, locații, catering.
Alături de această mare echipă de profesioniști specializați, am crescut rețeaua HUB PRAIS de creativi culturali, dezvoltând în acești ani mii de proiecte corporate, brand, campanii, CSR, evenimente cu rezultate deosebite, măsurabile, pentru clienții noștri.

Ce ne diferențiază?
Suntem self-sustainable, cu o mare disponibilitate și flexibilitate. „Savoir faire” stă la baza relației noastre cu clienții și partenerii. Ne bazăm serviciile pe documentare aprofundată, analiză, viteză de reacție rapidă, soluții și idei noi de proiecte brands &comm viabile, cu valoare adăugată.
Pasiunea noastră de a scrie și a dezvolta mari proiectele sociale naționale și cross-countries bazate pe comunitate ne-a motivat să creăm PRAIS Foundation acum 22 de ani.
Avem convingerea că: Viitorul începe azi!
Servicii











