Suntem un HUB de „Creativi Culturali”, așa cum este definit termenul de către sociologul Paul H. Ray.

De 28 de ani, motivația echipei PRAIS Corporate Communications este legată de dorință de a avea un impact comunitar pozitiv prin toate campaniile corporate și de brand, prin evenimentele și proiectele naționale CSR, sau cele educaționale pe care le creăm și le dezvoltăm la nivel național, împreună cu clienții și partenerii noștri.

Specializare, nișă?
O vocație!

Gândim altfel decât în cifre, planul nostru fiind de a aduce o schimbare în bine la nivel economic și social. Am câștigat IPRA Golden World Award și IPRA Grand Prize la Tokyo, au urmat multe alte premii.

Contează?
Desigur!

Cel mai mult înseamnă pentru noi ecourile și susținerea care vin din partea partenerilor, a clienților și comunităților alături de care ne-am propus construim un viitor mai bun!

Noi, echipa PRAIS am ales LOHAS

LOHAS – Lifestyle of Health and Sustainability, adică un alt fel de progres, bazat pe  accesul tinerei generații la cunoaștere, educație, la resurse, promovând stilul de viață sănătos, grija față de natură, valorile morale, valorizând potențialul și talentul tinerilor.

Acesta este un capitol important din expediția noastră în universul comunicării!

PRAIS HUB: ALL FOR YOU, WITH YOU!

Modelul HUB pe care l-am adoptat de aproape trei decenii reprezintă  nucleul puternic alcătuit din grupul nostru de seniori consultanți PR  care lucrează într-un sistem informatic unitar, conectați 24/24 – cu zecile de parteneri  PRAIS Corporate Communications.

Aceștia sunt formați și aliniați procedurilor, valorilor și standardelor companiei noastre: graficieni, operatori de imagine, film, regizori, tehnicieni sunet & lumini, logistică, multimedia, producție materiale promovare, traducători, animatori și moderatori, artiști de marcă, locații, catering.

Alături de această mare echipă de profesioniști specializați, am crescut rețeaua HUB PRAIS de creativi culturali, dezvoltând în acești ani mii de proiecte corporate, brand, campanii, CSR, evenimente cu rezultate deosebite, măsurabile, pentru clienții noștri.

Ce ne diferențiază?

Suntem self-sustainable, cu o mare disponibilitate și flexibilitate. „Savoir faire” stă la baza relației noastre cu clienții și partenerii. Ne bazăm serviciile pe documentare aprofundată, analiză, viteză de reacție rapidă, soluții și idei noi de proiecte brands &comm viabile, cu valoare adăugată.
Pasiunea noastră de a scrie și a dezvolta mari proiectele sociale naționale și cross-countries bazate pe comunitate ne-a motivat să creăm PRAIS Foundation acum 22 de ani.

Avem convingerea că: Viitorul începe azi!

Servicii

Abordarea PRAIS asigură anticiparea şi prevenirea situaţiilor de criză, reacţii rapide şi asistenţă în procesul decizional în momentul soluţionării unei crize care este pe cale să se producă sau care s-a produs deja.

Asistenţa pe care o oferim începe întotdeauna cu auditarea riscurilor posibile care pot afecta imaginea companiei, proces care începe cu monitorizarea şi documentarea unor subiecte specifice, elaborarea de instrumente de măsurare, culegerea de informaţii de referinţă şi elaborarea de proceduri.

Simularea situaţiilor de criză face parte din kit-ul de prevenire a crizelor pe care îl concepem, pentru a putea evalua dacă procedurile sunt implementate, iar reflexele dobândite.

Oferim, de asemenea, consultanţă strategică pentru managementul crizei, ajutându-ne clienţii să îşi adapteze mesajele, să identifice actorii importanţi şi să gestioneze relaţiile cu diferite audienţe.

Ne ajutăm clienţii să îşi însuşească teoria şi practica comunicării, învăţând prin acţiune. Numeroase studii de caz îi ajută pe participanţii la curs să ia parte la experienţa profesioniştilor în domeniu.

Ne sprijinim clienţii oferindu-le cursuri de formare profesională în domenii cum ar fi:

  • Public speaking
  • Relaţiile cu presa
  • Managementul relaţiilor
  • Simulări pentru gestionarea situaţiilor de criză

În fiecare an, toate organizaţiile trebuie să elaboreze o strategie de comunicare integrată bine planificată, deoarece companiile sunt sensibile la tendinţele viitoare şi evoluţia pieţei.

Consultanţii specializaţi ai PRAIS pot face faţă aşteptărilor consiliilor de administrație ale companiilor prin elaborarea unor strategii de comunicare integrate şi performante.

Evenimentele corporative pot fi organizate cu diferite ocazii. Oricare ar fi acestea, este esenţial ca planificarea şi managementul evenimentului să fie realizate metodic, meticulos şi cu imaginaţie.

Fie că este vorba de un simplu eveniment open house sau o conferinţă elaborată a unei industrii, evenimentele corporative pot completa efortul de relaţii publice al companiei dumneavoastră în vederea creşterii nivelului de conştientizare.
PRAIS oferă o abordare la cheie pentru coordonarea şi implementarea proiectului de eveniment special pe care doriţi să îl organizaţi.

Managementul evenimentului este cheia succesului.

Compania noastră este calificată să dezvolte şi să implementeze o gamă largă de evenimente corporative:

  • Inaugurări şi evenimente speciale
  • Road show-uri naţionale
  • Seminarii şi ateliere
  • Conferinţe
  • Zile ale porţilor deschise
  • Evenimente naţionale şi locale ale reţelelor de coordonare a distribuitorilor

Gestionăm evenimentele de la început la sfârşit, ajutându-ne clienţii prin:

  • Conceperea evenimentului
  • Planificare şi structurare
  • Găsirea locaţiei ideale
  • Elaborarea şi producerea materialelor tipărite
  • Elaborarea discursurilor
  • Crearea tuturor prezentărilor PP şi multimedia
  • Logistica şi managementul terţilor/furnizorilor – locaţie, echipamente tehnice, catering, casting
  • Gestionarea listei de invitaţi a clientului
  • Organizarea de evenimente periferice
  • Managementul financiar al evenimentului

Concepem şi dezvoltăm programe de comunicare de brand ce completează în mod perfect abordarea clasică de marketing. Instrumentele de PR utilizate pentru promovarea unui produs au efecte cu bătaie lungă deoarece se concentrează asupra succesului pe termen lung – pentru a consolida credibilitatea brandului şi pentru a-i creşte vizibilitatea.

Edităm materiale de presă pentru comunicarea brandurilor; creăm evenimente speciale care vorbesc despre istoria brandului şi care se bucură de o amplă acoperire media gratuită, de putere de diseminare în rândul grupurilor de public ţintă, ceea ce promovează credibilitatea şi recunoaşterea brandului.

Oferim clienţilor noştri programe de comunicare internă în funcţie de cultura corporativă a organizaţiei, creată de valorile comune ale angajaţilor şi ale companiei.

PRAIS dezvoltă toate instrumentele de comunicare internă:

  • Materiale corporative audio-video
  • Buletine informative tipărite şi multimedia
  • Publicaţii
  • Pagini de internet, intranet
  • Evenimente corporative
  • Petreceri de Crăciun pentru angajați și pentru copii angajaților
  • Zile ale porţilor deschise
  • Picnicuri pe timpul verii
  • Dezbateri interne

Noi construim pentru clienţii noştri relaţii puternice de lungă durată cu presa naţională/locală/regională, precum și cu bloggeri și influenceri. Derulăm campanii media proactive, concepem şi implementăm strategii media şi instruim personalul de comunicare al companiei.

Echipa noastră organizează cu succes:

  • Întâlniri cu jurnaliștii și bloggerii
  • Tururi media locale sau internaţionale, mese rotunde şi dezbateri cu reprezentanţi cheie ai mass-media și bloggeri
  • Campanii media directe la nivel naţional
  • Producţia de ştiri TV, prezentări multimedia, print-uri
  • Toată logistica aferentă

Le oferim clienţilor monitorizarea zilnică a presei pe subiecte de interes, precum şi traducerea articolelor şi materialelor de presă, la cererea clientului.

PRAIS urmăreşte obţinerea de acoperire media cantitativă şi calitativă, promovând însă principiul deontologic “no cash for editorial” („editorial gratuit”). Sunt, de asemenea, disponibile analize aprofundate ale impactului media.

Oferim servicii de relaţii publice în domeniul financiar, care acoperă în esenţă toate aspectele comunicării cu şi despre pieţele şi produsele financiare, inclusiv relaţiile cu investitorii – comunicarea companiei cu acţionarii sau alţi investitori.

Relaţiile cu instituţiile guvernamentale reprezintă un element cheie al succesului unei companii. Această cooperare este strâns legată de modul în care compania este percepută de aceste instituţii.

Le oferim asistenţă clienţilor noştri în:

  • Identificarea actorilor cheie şi posibililor aliaţi
  • Planificarea și dezvoltarea unor strategii
  • Pregătirea documentaţiilor pe subiecte specifice industriilor
  • Organizarea de întâlniri cu factori de decizie cheie din guvern şi reprezentanţi ai instituţiilor de stat
  • Realizarea obiectivelor de etică şi responsabilitate

PRAIS este specializată în întărirea reputaţiei corporative în ochii audienţelor interne şi externe cheie cum ar fi factorii de interes, consumatorii, publicul general, analiştii, angajaţii, instituţiile de stat, posibilii clienţi şi mass-media.

PRAIS Corporate Communications a creat şi implementat pentru clienţi zeci de  programe naţionale cu impact ridicat asupra publicului general.

  1. „Milioane de oameni, milioane de copaci”. Un program CSR național, multi-anual, premiat internațional, în cadrul căruia s-au derulat campanii la nivel naţional de plantare a copacilor şi a altor plante, atât intravilan cât şi extravilan, în zone care necesită refacerea unui mediu sănătos, desfășurat sub egida UNEP și a programului său global „Plant for the Planet”. Mișcarea a primit recunoașterea internațională a Programului Națiunilor Unite pentru Mediu (UNEP). Între lansarea sa în septembrie 2006 și mai 2009, mișcarea a înregistrat un număr record de plantări la nivel național: peste 38.000.000 de copaci și mai mult de 11.000.000 de arbuști și plante. Aceste rezultate au fost posibile datorită implicării remarcabile a peste 500 de organizații, 59.000 de voluntari și 66.000 de angajați.
  2. Dance Energy. Un program CSR pe teme culturale desfăşurat în 2007, căruia Fundaţia PRAIS i-a fost pe deplin dedicată. Programul a avut scopul de a promova dansul contemporan şi tinerele talente din rândul elevilor.
  3. „In Your 20s”. Un program naţional CSR pe teme de cultură şi educaţie, conceput pentru unul dintre principalii noştri clienţi, cu scopul de a crea o sinergie perfectă între studenţii din diferite universităţi şi arta cinematografiei.
  4. „Trăieşte cu măsură”. Program CSR creat pentru Ursus Breweries SABMiller pentru informarea studenţilor din principalele universităţi din România cu privire la adicții și consumul de alcool.
  5. CSR Road Show, o campanie naţională CSR de informare (2002 – 2006). Programul a fost creat şi implementat pentru Philip Morris România în 35 de oraşe – un turneu de 25.500 Km care a inclus 7 centre universitare, a reunit peste 2.800 de participanţi la dezbateri publice, publicarea a 226 de materiale de presă la nivel naţional, cu titlu gratuit.
  6. „Şi eu mănânc sănătos”. Un program CSR educațional care a câştigat Golden World Awards şi Grand Prize decernate de IPRA în 1999. Programul CSR a fost creat pentru Kraft Foods România cu scopul creării tinerei generaţii în spiritul unei alimentaţii sănătoase şi luptei împotriva obezităţii. Peste 223.300 de elevi din 18 oraşe au învăţat mai multe informații despre o alimentaţie sănătoasă.
  7. SPA. O campanie naţională de informare a publicului cu privire la siguranţa alimentară – difuzarea de materiale informative către public şi 1 milion de elevi din şcolile din România, organizarea a 15 seminarii SPA.
  8. „Nu eşti singur!” Primul concurs naţional de jurnalism comunitar din România adresat presei scrise, de radio şi televiziune, în cadrul căruia au fost recompensate lucrări de presă despre probleme majore ale comunităţilor din România.
  9. „You Can”. Program CSR pe teme de protecţie a mediului. Creat şi implementat pentru Asociaţia producătorilor de doze pentru băuturi din Austria – un program desfăşurat pe durata verii pe litoralul Mării Negre, având ca temă protecţia mediului înconjurător – prin reciclarea de doze, distribuirea turiştilor a peste 10.000 de materiale informative, afişarea de postere, crearea de evenimente speciale şi organizarea de concursuri.
  10. „Este uşor, zâmbetul planetei este în mâinile tale” – program de protecţia mediului. Creat pentru asociaţia ARAM, acest program educaţional adresat unui număr de 6.500 de elevi a satisfăcut nevoia furnizării de informaţii privind reciclarea selectivă a deşeurilor.
  11. „Puterea exemplului”. Un program CSR creat pentru Quadrant Amroq Beverages (QAB), membră a PepsiAmericas, dedicat acordării de donaţii pentru nevoi medicale şi culturale.
  12. Cluburile şcolare de mişcare şi distracție. Un program CSR la nivel naţional menit să educe elevii de clasa a 4-a cu privire la Jocurile Olimpice şi să îi ajute să îşi creeze propriile cluburi de mişcare.
  13. Mic dejun cu cereale. Un program CSR derulat la nivel naţional care are scopul de a promova o alimentaţie sănătoasă şi comportamente igienice în rândul elevilor din 5 mari oraşe şi Bucureşti.