Campanii Media, Relatii Publice, Dezvoltare Comunitara, Fundatii, Comunicare Integrata, Programe Comunitare, Evenimente, Conferinte, Managementul relaţiilor, Identitate corporativă

Despre noi

PRAIS Corporate Communications este o firma de consultanta specializata in comunicare integrata, infiintata in 1996.

Cu o istorie de peste 21 de ani de succes in consultanta in comunicare integrata și PR, dezvoltand peste 2.700 de campanii de presa si evenimente speciale, precum și 18 programe nationale de responsabilitate sociala , PRAIS ofera servicii personalizate prin creativitate in gandirea și executie, folosind cele mai performante tehnici de comunicare.

Recunoasterea internationala

1999 - Juriul Asociatiei Internationale de Relatii Publice a acordat PRAIS premiul "IPRA Golden World Award" pentru cel mai bun program comunitar de PR, precum și "Marele Premiu" pentru cel mai bun proiect de PR dintre toate proiectele prezentate in acel an.

2006 -  PRAIS a castigat, impreuna cu Danone si de compania sa de publicitate, in cadrul Romanian PR Award, Premiul “Silver Award for Excellence” pentru campania de lansare a laptelui proaspat Danone “Cu drag, pentru tine”.

2007 - Campania de lansare a laptelui proaspat Danone "Cu drag, pentru tine”, la care si-a adus contributia echipa PRAIS pe componenta relatii publice, a castigat "IPRA Golden World Award", la categoria Lansare de produse.

2007 - "Milioane de oameni , milioane de copaci", mișcarea nationala de responsabilitate sociala creata de PRAIS, a fost nominalizata de catre IPRA la categoria "Cel mai bun program de mediu".

2009 – In cadrul competitiei Inspire Awards for Internal & Employee Communications USA, PRAIS a primit "Medalia de Bronz pentru Excelenta" pentru revista " Vorba lu ' Star", realizata pentru PepsiCo.

2010 - PRAIS a primit "Silver Award for Excellence" in cadrul Romanian PR Award, pentru campania "Poiana, fa-ti ziua mai frumoasa!", dezvoltata pentru Kraft Foods Romania.

2012 - Cea mai mare retea globala de prevenire a obezitatii, EPODE International Network (EIN), a fost recunoscuta de catre DG SANCO drept "Cel mai bun proiect european de promovare a sanatatii". Miscarea nationala "Si eu traiesc sanatos! "- SETS, creata de PRAIS pentru Fundatia PRAIS, este un membru activ al EIN , fiind considerata, dupa 2 ani de implementare cu succes, un model de buna practica in ceea ce priveste proiectele bazate pe comunitate in cadrul retelei EIN, care cuprinde 32 de programe nationale din 22 de tari precum Franta, Belgia, Olanda, Marea Britanie, Spania, Portugalia, Grecia, Israel, Australia, Canada, Mexic.

2013 - PRAIS a primit “PR Silver Award for Excellence” in cadrul Romanian PR Award.

2014 - PRAIS a primit “PR Award for Excellence for Internal Newsletter”, in cadrul Romanian PR Award, pentru newsletterul corporate realizat pentru Smithfield Romania.

2014 - PRAIS a primit Premiul III in cadrul Galei Societatii Civile

2015 - PRAIS a primit “Romanian PR Excellence Award pentru comunicare online si social communication", in cadrul Romanian PR Award.

Prin cultura și valorile sale PRAIS sprijina in mod activ model de sustenabilitate sociala și actioneaza in acest sens, prin toate strategiile de PR și programe de responsabilitate sociala dezvoltate.

Patru domenii sunt privilegiate:
Economia sustenabila
Stilul de viata ecologic
Stilul de viata sanatos
Dezvoltarea personala